מסלולים , מידע ,הרשמה לתחריות גולף

עורך דין רחובות

עורך דין רחובות

תחום זה נמנה בין המקצועות הוותיקים והמבוקשים ביותר בעשור האחרון.יש המון סטודנטים ששואפים להיות בסופו של דבר עורך דין מוצלח ומפורסם, יש לציין כי בתחום זה רשומים כמעל 40 אלף עו"ד בלשכת עורכי הדין יש בעיה של היצע מול ביקוש ועו"ד ידוע בעל וותק וניסיון של שנים יצליח יותר מעו"ד צעיר חסר ניסיון יש בכל זאת יתרון משמעותי לבעל תעודת תואר ראשון במשפטים כי זה פלוס נחמד למחפש עבודה ונראה טוב ברזומה וגם נותן כלים להצלחה. אך כיום נדרשים עורכי הדין הצעירים לחפש עוד מקצוע שיוכלו להתעסק איתו עד שיצליחו לבסס את שמם ומעמדם בשוק ההמוני של תחום המשפטים.
אנשים אשר בכל זאת החליטו להתעסק במקצוע זה חצויים בין כותלי החומות לכותלי הצדק.תחום המשפטים הוא נושא מעניין מאד, למרות שבתקופה האחרונה אנו עדים למקרים שבהם אנחנו מתוודעים גם על חוסר צדק ואפילו עוול שנעשה.זכור לנו המקרה של עו"ד מסויים שהטמינו פצצה ברכבו והוא נהרג במקום.

הוא היה כמובן עו"ד פלילי ולפעמים מטילים איומים על אנשי בתחום הספציפי הזה כמובן שברצוני להעלות את סוגיית השוחד הן לשופטים והן לעורכי דין.
צעיר המתכוון ללמוד משפטים עליו יהיה לקבל את הצדק ולהיות נאמן לחוק שכן כל סכום כסף שיקבל לא אמור להניע אותו מלבצע את עבודותו בהתאם לחוקי בית המשפט וכך גם השופטים.
כמובן שמי שביצע עבירות שוחד ונתפס גם ירצה עונש. ניהול משפט בארצות הברית למשל הוא שונה מניהול משפט בארץ, יש סנגור קטגור אשם תובע שופט עדים וחבר מושבעים שמחליט את גזר הדין לפי רוב קולות, בעוד שבארץ יש לשופט את הזכות לתת את גזר הדין בלבד.

שוני זה הוא מעניין כי אם לאחד מחבר המושבעים יש הזדהות מסויימת לנתבע הוא לא כמו שופט יחיד ויש מי שמבקר אותו בדילמות מסוגים שונים. לכן לימודי משפטים בארץ ובחו"ל הם גם עניין שיש לבדוק למי שרוצה ללמוד את התחום שכן צדק הוא אמנם אוניברסלי אך יש חוקים בכל מקום לתפיסתו.