מסלולים , מידע ,הרשמה לתחריות גולף

הגולף כאימון כושר לכל דבר

הגולף כאימון כושר לכל דבר


יש החושבים כי משחק גולף לבדו  כספורט יכול להיות איך נגיד זאת בעדינות קצת עם  זמן משעמם.

רובם חושבים שזו משחק של סוליסטים אשר נוהגים רב הזמן להתבודד הדבר נכון רק בחלקו.

את\ה, זה שקורא\ת עכשיו את המאמר לא הראשונ\ה שתוהה בקול רם מדוע מישהו ירצה  לשחק או לצפות גולף.

הרי מדובר בספורט שאפשר לסכם בפשטות: מקל, כדור, חור, ושום יריב. במקומו  כביכול יש שדה.  אפשר לחשוב שמדבור במשחק פשוט אבל בכל זאת כדי לשלוט בו דרושות מיומנויות רבות, כגון שרירי ליבה חזקים,ריכוז ואף ניתן  להגיד בדומה לבילארד הבנה של מתמטיקה מורכבת.

אימון אישי בגולף- ספורט לכל דבר.

אז נכון שבניגוד  לתחומי ספורט אחרים  בהם  דופק המטרה של המשמתתפים עולם על שמונים אחוז מה- HMR   והאדרנלין הוא זה ששולט במשחק.

בגולף קצב הלב הוא לא גבוה במיוחד אך עם זאת  ישנם מרכיבים רבים של ספורט אותו הוא משקף.

  1. שררי הליבה , הידועים בשמם שרירי הcore . שרירים אלה הם השרירים המייצבים שלנו. הם אחריים על איזון נכון במשקל הגוף, מנח תקין של הגוף ובפרט בשרירים התומכים בעמוד השידרה.
  2. שירירי בטן  חזקים. שרירי הבטן  עובדים קשה על מנת ליצב את הגוף בזמן התנופה, דבר שבסופו של יום יוביל לצימצום עקפים כיוון שאנו מגדילים את מסת השריר באזור.
  3. כוח מתפרץ, explosive-strength  מושג זה מוכר בעיקר בענפים כמו הרמות משקולות  אולמפיות ומדבר על היכולת  של השריר להפעיל כמות מרבית של כוח בתנועה פתאומית בודדת.

לכן בגולף  על- מנת לחבוט בכדור בחוזקה הרצויה על השחקן לעבוד קשה על מרכיב  הכוח המתפץ של השריר. כלומר עבודה חוזרת על תנועה שבה קצב פיתוח הכוח  יהיה קרוב למרבי – קרוב לתשעים אחוז מהיכול של השריר במכה אחת.

  1. גמישות. על השחקן להיות בעל  מפרקים ושרירים גמישם וארוכים דיה, על מנת להכות את הטווחי תנוע שהוא הוא רוצה בחור אחד. ירידה במרכיב גופני זה תרגום לירדיה משמעותית בסף הגירוי של השריר ובתגובות העצביות.
  2. סיבולת ארובית או או סבולת קרדיו-וסקולרית הכרחית לכל ספורטי מקצועי, בכל ענף שלא יהיה.

רב רובנו  ניסו לפחות פעם אחת לשחק "מיני גולף". אך בניגוד למשחק חברתי זה , גולף מקצועי  מהווה ספורט לא רק גופני אלא גם אתגר  מנטלי שכלי.  הוא דורש חודשים של אימונים המלווים עם מאמן כושר אישי, שמבין על בוריו את תורת האימון וידע להקנות למתאמן כלים פסיכולגים שונים במקביל.

  שכן רק אם מאמן כושר אישי ניתן להגיע לתוצאות שאנו חפצים כמתאמנים.  הן אם מדובר  בבניה של מרכבי הכושר הגופני או  בתחום שנושק  לתחום האישיותי. כל אדם בין אם הוא מתאמן פרטי חובבני ובין אם הואמתאמן מקצועי. כולם צרכים  תמיכה מאדם מוסמך שיעבוד איתם על ארבעת המרכיבים של הכושר הגופני.

בסופו של יום איפה שלא תיהיה על מגרש הכדור-סל או על מגרש הגולף התחרות לפני הכל היא מול עצמך.

עוד אתרים מענינים: עופר אלשיך, בית השקעות, רכב למכירה

Have any Question or Comment?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *