מסלולים , מידע ,הרשמה לתחריות גולף

איך לבנות נכון קריירה בתחום הגולף

איך לבנות נכון קריירה בתחום הגולף


איך לבנות נכון קריירה בתחום הגולף

גולף אחד סוגי הספורט התחרותי הכי מענגים שיש

יש הרבה מאוד סיבות שבגללן הגולף הפך להיות ספורט מאוד פופולארי בהרבה מאוד מדינות בעיקר כשמדובר על העולם המערבי. מדובר על אחד מענפי הספורט היחידים בהם לא בהכרח קיים קשר ישיר בין גילו של השחקן לבין מידת הצלחתו. בכמה ענפי ספורט תוכלו למצוא שחקנים מקצועניים שחצו את גיל הארבעים? מלבד זאת מדובר על ענף ספורט מאוד ייחודי בכול מה שקשור לצד החברתי. לא לחינם לא מעט עסקים נעשים במגרשי הגולף. מצד אחד תחרות אמיתית בין השחקנים אבל יחד עם זאת מין קצב כזה שמכתיב תקשורת אישית ואינטימית בין השחקנים. זו גם אחת הסיבות שגללן הגולף הפך להיות משחק אהוב במיוחד על העשירונים העליונים בכול העולם.

חשבתם פעם על גולף בתור קריירה?

כמו בתחומים אחרים, הגולף יכול להוות הזדמנות נפלאה לכוח אדם איכותי. זה מתחיל בקדים, אותם עוזרים צעירים שמסתופפים בקרבת אנשי עסקים. ממשיך במדריכי גולף שעבורם חיפוש עבודה הוא לא בהכרח רלוונטי כי הם נחשבים למבוקשים במיוחד. בייחוד האיכותיים מבינם. כאשר מדובר על שחקנים מקצועניים, עבורם השמיים הם הגבול. טייגר וודס האיקון האמריקני נחשב במשך תקופה ארוכה לספורטאי הכי רווחי בהיסטוריה, בהמשך לכך בשונה מענפי ספורט אחרים קריירה כשחקן גולף יכולה להמשיך הרבה אחרי שחציתם את גיל הארבעים מה שלא ישים כמעט באף ענף ספורט תחרותי אחר.

להפוך להיות מדריך גולף מקצועי

בשונה מקאדי עבודה בתור מדריך גולף יכולה להיות משתלמת במיוחד משתי סיבות עיקריות. קודם כול מדובר בדרך כלל על עבודה של אחד על אחד מול שחקנים. הסיבה השנייה והיותר מהותית קשורה לקהל השחקנים שפעילים בתחום. בדרך כלל מדובר על אנשים בעלי אמצעיים. במידה ותשכנעו אותם שאתם מדריכים משובחים השכר לשעה יכול להיות בהחלט ראוי ושווה את המאמץ של חיפוש העבודה אם בכלל תזדקקו לו. בדרך כלל שמם של מדריכים איכותיים עובר מפה לאוזן בין השחקנים.

שחקני גולף מקצוענים בעולם מרוויחים משכורות עתק

אם ישנו חלום אמיתי להרבה מאוד שחקני גולף בכול רחבי העולם, זהו הרצון להפוך להיות שחקן גולף מקצוען. כזה שמשתתף בתחרויות בכול רחבי העולם. מדובר על קריירת ארוכת טווח שנבנית בהרבה מאוד דם, יזע ודמעות, אלפי שעות אימונים, חודשים ואף שנים בהם הפרנסה תהיה דחוקה. לעיתים נדרש ספונסר שייקח עליכם את חסותו. יחד עם זאת במידה ואתם שחקני גולף מוכשרים שמוכנים להקריב את כול המחירים הכרוכים בקריירה של גולפאי מקצוען, ייתכן וההישגים שיביאו איתה הקריירה, הן המקצועיים גרידא והן הכספיים יהיו שווים את כול המאמץ הקשה שנדרש מכם.

אז למה אתם מחכים? צרו קשר עם חברות השמה הקרובה לביתכם, שאלו על מסלול קריירה בתחום הגולף, ואולי תזכו בנסיעות בכול רחבי העולם, התחככות עם מפורסמים וכמובן חשבון בנק שתופח ואף עשוי להפוך אתכם לאנשים מאוד עשירים.

 

מרחבי הרשת:

מטרנה מחברת בין אימהות בחופשת לידה

מטרנה – כתבה באתר דה מרקר