מסלולים , מידע ,הרשמה לתחריות גולף

מנוי לגולף – מתנה לאירועים מיוחדים

מנוי לגולף – מתנה לאירועים מיוחדים

מי מאיתנו לא מחפש אחר מתנה מיוחדת ומעניינת לאירועים מיוחדים וחגיגיים כאלו ואחרים (חתונה, יום הולדת עגול וכד'…), בכל פעם שמאורע כזה או אחר הנוגע למישהו הקרוב אלינו במיוחד מתקרב לו? בין אם מדובר ביום ההולדת 60 של אחד ההורים שלנו, בחתונה של אחד החברים הטובים או בכל אירוע חגיגי וגדול אחר, תמיד נשמח אם נוכל למצוא מתנה מיוחדת וייחודית, ממנה יוכל אותו אדם ליהנות הרבה יותר מאשר במקרה של עוד מתנה שגרתית המסתכמת בצ'ק במעטפה אותה אנו משלשלים לתוך הכספת בגני אירועים כאלו או אחרים.

אז מתנות ייחודיות כאלו ניתן למצוא לרוב, כאשר כמובן יש להתאים את המתנה לאופיו של מקבל המתנה, על מנת שיהיה מרוצה וייהנה ממנה. לדוגמה, עבור צעירה כלשהי המתעניינת במיוחד באיפור, קורס איפור יכול להיות מתנה מקורית ומוצלחת, ממנה היא תיהנה במשך חודשים רבים. באופן דומה, ניתן להתאים קורסים או מסלולי לימודים "קלילים" ובלתי מחייבים עבור כל אחד ואחת, על פי הטעם האישי שלהם.

אז מעבר לקורס איפור או לצ'ק הסטנדרטי המהווה את המתנה הפופולארית והנפוצה ביותר במרבית גני אירועים בימינו, ישנן עוד מתנות ייחודיות ומעניינות. כאן ברצוננו לדבר על אחת המתנות המעניינות והמהנות ביותר שניתן להעניק לאנשים רבים ושונים – מנוי לגולף.

לא לעשירים בלבד

גולף הוא ספורט אשר מעלה אצל מרבית האנשים אסוציאציות של משחק לעשירים בלבד, ענף ספורט המיועד לעשירון העליון, אשר יכול להרשות לעצמו להסתובב כל היום על כרי הדשא הנצחיים והירוקים של מגרשי הגולף. אך בפועל, זהו כבר מזמן לאט המצב. גם בישראל כבר קיימים כיום כמה וכמה מגרשי גולף רשמיים ומושקעים, בהם יכולים לשחק מדי שבוע לא רק עשירי הארץ, אלא כל מי שמתעניין מספיק בתחום זה. מנוי לאחד ממגרשי הגולף בארץ הוא כיום דבר שגם אנשים בני המעמד הבינוני יכולים להרשות לעצמם, בתור תחביב מהנה במיוחד לסופי השבוע למשל.

השהייה באוויר הצח ובתוך גינות הענק של מגרשי הגולף, יחד עם האתגר הבלתי טריביאלי בעליל של משחק הגולף עצמו, יכולים לגרום לכל אחד ואחת מאיתנו להתעלות רוח של ממש, ולכמה שעות של הנאה צרופה וניקוי ראש יסודי.

מנוי לגולף כמתנה לאירועים חגיגיים אינו מתאים רק למי שהינו כבר חובב גולף, שכן בישראל מרבית האנשים מכירים את המשחק בעיקר מהטלוויזיה, ולא מהמציאות. בפועל, אחוז גבוה יחסית מהאנשים המנסים פעם אחת לפחות את משחק הגולף נתפסים לעניין ומעוניינים להמשיך ולפתח את התחביב המהנה הזה. כאמור, האתגר הספורטיבי שבו (הכנסת הכדור לחור רחוק אינה עניין של מה בכך, בלשון המעטה…) בצירוף הנוף של המגרש והסביבה השקטה והפסטוראלית, יכולים לגרום לכל אחד ואחת מאיתנו לומר תודה מדי שבוע מחדש, לחבר או קרוב המשפחה אשר העניק לנו את המנוי הזה במתנה לכבוד האירוע החגיגי שלנו…