מסלולים , מידע ,הרשמה לתחריות גולף

על כדור לבן קטן ומועדון חברים גדול

על כדור לבן קטן ומועדון חברים גדול


יש כאלו שטיול באוויר הפתוח עבורם הוא צעידה לאורך קו החוף בים כששקיעה אדומה יורדת אל המים ויש כאלו שדווקא טיולים מאורגנים במקומות אקזוטיים בחו"ל או טיולים מאורגנים ברחבי הארץ הם כוס התה שלהם, ויש את אלו המוזכרים מטה שצרור של מקלות ארוכים ומשונים, תיק פלסטיק גדול אחד, רכב קטנטן ואיטי יחסית וכמובן כדור אחד לבן ומבריק הם, הם עבורם האוויר הפתוח, הטיולים והים גם יחד. זה מה שהם אוהבים ורוצים לעשות בשעות הפנאי ואיש לא ישנה את דעתם.

 הריכוז העמוק בכדור הפלסטיק הלבן, הטיית הגוף ואז החבטה המדויקת שבסופה מבט ארוך העוקב אחר מסעו של הכדור אל עבר חור עלום ברחבי הדשא הירוק העצום שבקו האופק. גולף זה שם המשחק. עבור אנשים רבים מדובר במשחק משונה ולא ברור ואפילו נחטא ונכנה אותו במילה עדינה, משעמם, עבור אחרים זהו זמן האיכות המהנה ביותר, רגעי אושר נדירים ומשחק גאוני לא פחות המשלב את כל מה שרק אפשר מבחינתם לבקש, ספורט, דיוק, חברה טובה, תחרותיות מידתית ואוויר צלול.

 גולף על אף לכאורה פשטותו נחשב למשחק הדורש מיומנות ותרגול רב. שחקני הגולף אינם רבים והתחושה היא שהם שייכים למעין מועדון סגור ואקסקלוסיבי, "זר לא יבין זאת" אמר פעם שחקן גולף על אופיו של המשחק ועל ההנאה המופקת ממנו ולנו נותר רק לדמיין.

 על שחקני הגולף נמנים אנשים שונים המגיעים מתחומים רבים ומגוונים. רובם מגיעים מתחום המקצועות החופשיים, אכן דבק בגולף שמץ של סנוביות ותדמית של משחק אליטה המפגיש את האורתופד המומחה, עורך דין דיני עבודה ורואה החשבון הבכיר יחד למשחק ידידותי, אך זה לא באמת מדויק. כאמור ישנם שחקנים המגיעים מכל התחומים, גם שכירים, גם עצמאים, בעלי הון גדול או קטן יותר. רובם פשוט נקלעו אל המשחק הזה. התחילו לשחק מכל סיבה שהיא, פגישת עבודה, מקריות או כל סיטואציה אחרת ומצאו את עצמם מתאהבים קשות ומכורים למשחק הגולף וכמו בתוכניות קומדיה רבות יושב עורך דין דיני עבודה בבית המשפט, או רואה החשבון במשרדו ורק מפנטזים על היום הפנוי או על הבוקר שיגנבו כדי לצאת אל כרי הדשא הירוקים.

 בארץ ישנם שני מועדוני גולף, אחד בקיסריה ואחד בגעש. מגרשי הגולף בקיסריה נחשבים לוותיקים יותר ובמשך שנים רבות זכו גם למעמד של מונופול מכיוון שהיו המגרשים היחידים הפעילים בארץ. מועדון מגרשי הגולף בגעש הם חדשים יחסית ופועלים מזה עשר שנים בלבד. שניהם ממוקמים קרוב לשכונות יוקרה ובסמוך לאזור מגורים של אוכלוסייה מרקע סוציו אקונומי גבוההבעלי דירות יוקרה בהרצליה וצפון ת"א. בשני המועדונים מסלולים מקצועיים ולא מקצועיים ושניהם נהנים מתשתית טובה, אוויר צלול, מזג אוויר נפלא רוב ימות השנה ובריזה נהדרת המגיעה מחוף הים הסמוך.


מרחבי הרשת:

סיבים אופטיים – הצטרפו לשירות האינטרנט בסיבים אופטיים מבית yes

מטרנה מחברת בין אימהות בחופשת לידה

מטרנה – כתבה באתר דה מרקר