מסלולים , מידע ,הרשמה לתחריות גולף

משחקים גולף

משחקים גולף

גולף הוא אחד המשחקים הפופולאריים בעולם, כאשר בישראל נדמה כי נכנס משחק זה לאופנה מעט באיחור, שכן עד לפני כמה שנים כמעט אף אחד בישראל לא חבב גולף, אולי מלבד לעשירי הארץ המשחקים את המשחק הנחשב כסוג של סמל סטאטוס.

אך בשנים האחרונות קיימת מגמת עלייה ניכרת בעניין שמעורר משחק הגולף בקרב הישראלים, אשר נראה כי גילו אותו מחדש ממש. אחת הסיבות העיקריות לעניין במחודש בגולף ולהפיכתו לתחביבם של ישראלים רבים בשנים האחרונות, הוא עולם הטכנולוגיה והמדיה, המאפשר לנו "לשחק" גולף בכל מיני דרכים ותצורות שונות. משחקי מחשב או ווידיאו של גולף, הם הדוגמה הבולטת לכניסתו המחודשת וטכנולוגית של המחשק לישראל.

קניית דומיין והקמת אתר גולף בינלאומי או משחק גולף שכונתי

אחת הדרכים המעניינות ביותר בהן משחקים ישראלים רבים גולף, היא כמובן המחשב. מכשיר זה, המספק לנו כיום עניין מכל מיני תחומים וסוגים שונים, מאפשר לאנשים רבים להתנסות מעט בעולם הגולף (או לפחות בעולם הגולף הממוחשב..), ואפילו לשחק אחד נגד השני, או נגד מתחרים אחרים מכל רחבי העולם. באמצעות קניית דומיין והקמת אתר שיתופי ניתן בימים אלו לשחק פחות או יותר כל סוג של משחק יחד עם גולשים אחרים מכל רחבי העולם, מה שהופך את העניין להרבה יותר מעניין, גם ובעיקר במקרה של גולף.

מלבד למשחקי מחשב, אחד האמצעים המעניינים והפופולאריים ביותר כמובן למשחקי גולף, הם משחקי הווידיאו השונים, המשוחקים על גבי מסך הטלוויזיה. בין אם מדובר במשחקים עבור xbox 360, סוני פלייסטיישן או כל קונסולת משחקים נפוצה אחרת, המוני ילדים, בני נוער ומבוגרים נהנים לשחק בתנאי אנימציה אופטימאליים במשחקי גולף מושקעים, אשר על מסך טלוויזיה גדול ואיכותי ממש גורמים לנו להרגיש כאילו אנחנו שם, במגרש עצמו. בחלק מקונסולת המשחקים דוגמת xbox 360 או סוני פלייסטיישן, ניתן אפילו להתחבר לרשת האינטרנט, ולשחק בתנאים הוויזואליים האופטימאליים גם מול אנשים אחרים מכל רחבי העולם, בדיוק כמו במקרה של המחשב.

וכמובן שבכל עולם הטכנולוגיה הזה, קל מאוד ללכת לאיבוד ולשכוח את הדבר האמיתי, זה שממנו הכל התחיל ושכל המשחקים והטכנולוגיות רק מנסים לחקותו – משחק גולף אמיתי, במגרש דשא של ממש. גם זה קיים בישראל, למות שמדובר כבר בסיפור קצת יותר מורכב ויקר. בניגוד למשחקי הגולף במחשב או בטלוויזיה, במקרה של גולף בעולם האמיתי, המשחק יעלה לכם הרבה יותר, ויצריך נסיעה כלשהי, שכן מגרשי גולף אינם זמינים ושכיחים כל כך בישראל בינתיים. עם זאת, זה בהחלט שווה את זה, שכן כולנו יודעים שאין תחליף לדבר האמיתי, גם עם כל המשחקים המתוחכמים והמתקדמים ביותר בעולם כולו.

לסיכום, עבור חובבי גולף באשר הם, קיימות אפשרויות רבות ושונות כיום. גם עבור חובבי הגולף המושבעים מישראל…